Fredag

Levande fin piano spelande sommar psalmer och visor av en anhörig på jobbet..
Typ i denna ljuva sommar tid.. och den blomstertid nu kommer mm..Alltså de var så otroligt  fint..I denna stund ,de var så vackert..
Doften av nybakade bullar och den här underbara pianon spel ,gjorde att känslan att nu är de inte långt kvar med lite sommar ledighet..
Jag krama om extra hårt några jobbarkompisar innan jag gick på semester..De går vidare för nya utmaningar till hösten..
♡♡♡
Första semester kvällen...
Blev softa..Middag blev Donken mat och hämta de äldre barnen från cityfestivalen..

Blev film mys i soffan..
med gott..
En bra film tycker min son..
Önskar jag er nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0