En dag från läkarbesök


Uch jag tycker inte om sjukhus.Ångrar mig varje gång att jag inte ber nån följa med ,När jag ska dit...Prover,Samtal och information, Kontroller Besök hit och dit på olika mottagningar..
.........
De ironiska är att jag kan tycka de är mysigt ,med 
att vara,följa med nån annan på läkarbesök elle r till Vårdcentral..
.........
De skulle ha opererat mig i morgon Måndag ,men nu blir de inte av än..
Jag gjorde stämband kontroll,En kamera ner genom näsborren  bara så där...Jag Fick t.o.m göra de två gånger,då de visades hitta Fynd..Kändes som så nån sekund där..
Trodde jag skulle spy där ett tag..Fy så kämpigt med den där kameran ner i halsen...
Tankarna far i huvudet När läkaren säger åt mig, -Du har en cysta nära stämbanden..Den måste opereras först bort..Helt plötsligt är de nu två operationer de handlar om..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0