Självaste Valborg

De är Valborgsmässo afton ..Klockan är lunchtid nu..
Jag sitter och lånar Dator på Biblioteket på sjukhuset i Stan.Försöker fördriva tiden till klockan Halv ettDe är Inte så lätt..Jag är dö hungrig,Magen kurrar och jag ser mig omkring och undrar Hur många är det som hör den=)Tur de är nog bara Jag här och de få som jobbar..Ser ganska lugnt ut.
Jag har fastat,sen natt..Bara druckit lite kaffe nu på förmiddagen hemma..En liten operation ska jag göra och sen väntar sjukskrivning på ett par veckor..Men de ska nog gå bra...
Ha nu en trevlig valborg..Va rädda om varandra..
Själv ska oxså Hinna med lite Valborgs firande..


Kommentarer
Postat av: Pernilla

hoppas allt gått bra. tänker på dig, du får vila nu efter å bara vara hemma och ta det lugnt kram

2015-04-30 @ 19:57:50
URL: http://zpernillaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0