Lördagen vid stugan


Plocka en massa äpplen..De här trädet har gett dryck,pajer,och x antal äppelmos.. Lyckligt lottad att den står på tomten vid stugan..

Rätt skönt att klockan står still...Jag knäppte kort hej vilt och den här klockan är gammal men åter inne
..:-)
Tänk om ,tänk rätt,brukar jag fundera i bland ,allra helst när jag ser den här klockan...o_O



Mannen min,Grilla åt oss..kött med potatis sallad och grönsaker..
Enkelt och snabbt..Och gudars gott framför allt..

Sen blev de Mys vid bryggan..Här far och son på bild.<3
Vi metar...

Och får fisk efter fisk,eller Napp efter napp..Dessa alla som blev fick katten mumsa på hemma...Lyx buffe av mört,abbore och några löjor..Gissa om de var nöjda att få smacka i sig det?

Så blev de lite plaskande..

Och så lyssna på alla ljud gjorde vi hörde...Ganska mysigt när de kluckar av vattnet och nån båt motor på långt håll hördes..mm


Vi tittA efter fisk men såg oss själva..Helt plötsligt nanna jag på texten -en fisk jag såg och de va du :-)

Bozz,hunden,,,, blev akut törstig av en eftermiddag ute vistelse...
Här passar han på dricka ur sjön...Gissa om jag var sugen att ge han en putt? :-) haha om......
Men jag gjorde de inte för jag vet att han är inte så sugen på bada





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0