I måndags


Efter att lämnat sonen på dagis ,Satte jag mig i solen med en kopp kaffe på sten trappan här hemma..Underbar Höst..
Jag funderade över vad jag ska bli när jag blir stor ... :-)
Som barn drömde jag att bli hjärnkirurg eller ha ett eget djur cirkus, med katt,kråka och hundar och kanin..
Djur har alltid varit mitt intresse och de här med människor ,hur vi fungerar vid olika svagheter eller styrkor ..
Tillsammans eller inte..
Vem har rätt att dömma vem igentligen?
Drömmer mig vidare.....och kommer på mig själv att jag håller intresset än för djur och de här med hur hjärnan fungerar :-)
Rätt häftigt att så här efter trettio år senare är jag ganska nära barndoms drömmen...De beror på hur man ser det? :-)
kram o ha en fortsatt bra dag..


(taget på jobbet)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0