Inte ett måndags skämt


De här är Labben nalle på bilden och han kan...........
Igår ,så frågar jag min (nästan) treåriga sonen vart han hade lagt lekleran nånstans? Jag ser bara två tomma plastburkar..Lek leran var i färgen röd och den andra gul..
Han svarar mig
-Ätit och tittar på mig fundersamt,Och jag tänkte och trodde nästan att att han mena att han hade gjort det...
Jag tror han förstog min fråga,för han svara mig ganska snabbt
-Hundarna ,ätit...
-Har hundarna ätit upp den fråga jag,för att få en klarhet iallt...
-ja och i hans ögon var de ingen konstigt..


Idag ,tisdag...Leklerar är på gång ut...Haha...Allt har gått bra...Jag vet vem som är den skylldige...
De är Nalle som har gjort det :-)
<3
Rådgjorde med vetrinären igår på telefonen...Eftersom leran innehåller stora salt mängder...





Kommentarer
Postat av: Saara - 23 Med syndromet Klippel Trenaunay

Det var ju lite roligt ändå :P Haha!

2014-11-14 @ 00:22:05
URL: http://flickansaara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0