söndag 19 januari

Pernillas födelsedag idag..ni som inte vet vem det är ,så är de mina flickors stora syster..Jag,sonen och en dotter var på shopping centrum och handla skor,present mm...Sen åt vi ute mat och åkte vidare hem till henne..Hon fick en fin orgide blom aragemang ,eller e. grupp..Synd jag inte tog kort på de hela..
...................
Min andra dotter är än på iva..Många ,som jag har haft kontakt med ,tar upp just de här -skönt att ni kan göra nått annat..För oss alltså..
...................
Hennes värden håller än,så doktorerna är nöjda..Vist allt kan hända då man är svårt sjuk..Men ändå vilar allt på doktorernas beslut och dotterns starka vilja..Hon vet att hon inte är ensam..De har sten koll på plats..Och mig innom räckhåll om de skulle vara nått...sen
Så, jag är där dagligen på besök..
Nu vet ni lite mer..
........
återkommer är trött nu
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0