mitt i natten inlägg

Slits i stycken dag har de varit..Man ska eller rättare man vill så mycket här i livet.iallafall jag så man prioterar bort sig själv för att lyckats..Jag ordnar för en nära anhörig och ska räcka till för en annan och fler...Som mitt liv ser och är idag Så är jag en fighter som tappar kraft..En kram ,eller en tanke energi åt mig är vad man skulle behöva och jag kommer igen..Vi är verkligen skit dåliga på sånt i detta land.Lättare "racka" ner folk,än att se varandra...I överlag vad livet har gett mig så verkar de va lättare att blunda över det som händer en va med och växa som person..
Höjden av misslyckad uppväxt och utvecklings samhälle..
Tack och godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0