Förut fattade meningar?

Vad då förutfattade meningar eller ömkan om mitt liv?
vissa vet ,andra vet inte om mitt liv och jag har inte bett dem om nått sagt eller tycka..
Ändå är de folk som ska tycka så mycket och de är så otroligt ,,Varför?Vad ger de för andledning? Allt så?
Mitt liv har och är så här...Jag vet mina begränsningar..Jag ska säga att jag lärde känna mig bäst när jag var sjukskriven för utbrändhet..Och de är ju jätte länge sedan..
Men ändå är de många som-,jamen du måste ju vara trött? blabla...
för du har de så,blabla ...Men hallå?
Och så blir de så paffa när jag svarar ,Näe han sover sent men sover hela natten.....och länge så inga problem..men så kommer nästa,-ja men fara mellan sjukhus o bla bla ,jag har haft de så här och jag har vant mig..vet inget annat...de här är mitt liv....och ja jag är där varje dag,men olika länge..Hon är stor,hon vet att jag finns och ställer upp..
Men så kommer de nästa som pluppar ut frågan-du får väll hjälp,avlastning? och jag svarar Ja om jag behöver som sagt så säger jag till, men mitt liv är de här och jag vill fortsätta leva de efter hur jag vill ha det utan att man ska tro och tycka så mycket...
41 år mamma och småbarns förälderoch ängla mamma och undersköterska/vårdare ,men herre gud,alla kan ju va trötta i bland?eller hur?

Kommentarer
Postat av: Anonym Västeråsare

Hej.
Jag har precis börjat komma i kontakt med din dotter Saara och jag beundrar hennes styrka och kämparglöd då vi är födda samma år och hon är stark som kämpar på.

Jag tycker du verkar vara en väldigt stark mamma som har varit med om så mycket och ändå kämpar på med allt som händer runt dig som småbarnsförälder, en sjuk dotter på sjukhus och även förlorat en dotter. Jag kikar in här lite då och då för att se om du uppdaterat så tack för att du delar med dig :)

2014-01-22 @ 14:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0