Prata,önska , verklighet

En vän,en hel familj ,ett kvälls samtal på telefonen..
Jag och min verklighet handlar alltid om att få allt att gå ihop..och de kan va ett jäkla stort bekymmer för mig eller oss...Efter ett givande samtal ,får mig att öppna ögonen..Ta inget förgivet..En familj kanske står på gatan när höst rugget knackar på dörren för oss andra..
De får mig att tänka till..
Jag och mina stora barn,vilket är vanligt irriterande hör man av andra ,,,,,om råd och inte råd,,,Vad man har....Den där förbaskade jämnförelsen med folk ,man inte har en susning om...Den här" tjaffssnacken"är som godis för ungar runt 15-18årsåldern...Inte klokt,ingen rim eller fason på de hela...Självklart lever jag i den världen..Som vardagsmat.....Den här det och det,och de är så jävla tragisk snack över de hela...
Mina tankar är och går till -Jag hoppas av hela mitt hjärtA att doe ordnar sig för den här familjen..Som jagar efter tak över huvudet och värme och mat om dagen..
En helt vanlig Svensson..Som har haft oddsen emot sig...
Tänkvärt,var glad över de lilla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0