4år i morgon sedan


Jag hittade henne död och hela mitt lv vart som i en ändå kaos..Idag förstår jag att människan är starkare än man tror..Idag förstår jag att i det kaoset den kvällen kommer jag inte minnas ,hur mycket jag än försöker att göra det..Och jag förstår att jag kommer alltid känna mig ensam mer eller mindre,fast jag har andra barn och en sambo,vänner..För hon är en del av mig och den tog hon med sig.

-Ja, jag har så mycket att säga till henne,så om ni barA viste?
Idag brottas jag med mina egna känslor att jag känner mig så "mamma "arg på henne..Så taskigt att göra så,mot sina syskon och mot mig..Och då menar jag att jag får dåligt samvete att jag känner så..Men de är ju för jag vet ju inte orsaken att hon gjorde och bestämde det..Jag känner jag gav allt jag kunde..Jag är så ledssen att inte ha henne kvar....4år är ingenting av ett sorgearbete.
Men man kämpar vidare på nått sett..Man har inget annat val..
All kärlek åt er läsare <3Va rädda om varandra och Tänkvärt Livet blir som man gör det till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0