Kärlek

För 19år sedan dog min första kärlek i sjukdomen Cancer.Då önskade jag att allt skulle gå fort,när de inte fanns någonting mer medecinskt att göra..
Jag var tvungen att vara stark och erkänna ,Säga ,Hur hemskt ledssen jag var och förtvivlad på hur skulle jag klara av att mista dig ,,m.m.
..............
De var kallt och jag hade tagit tåget,med min gravida mage,till Örebro..Jag minns sista gången vi ses på Onkologen i Örebro, att de ändå var en fin tid. Vi var Tillsammans ,de räckte för mig..De var våran önskan just då,Tiden tillsammans...
............
Idag har jag förstått,att jag har lärt mig massor av dig,min första kärlek.
Idag önskar jag att de fanns en trappa upp till himlen..
De finns stunder jag önskar får vara en liten dotter..Allt för att kunna vrida klockan tillbaks..
Få ses igen..

<3 Min pappa ,,,,
och min dotter... <3
................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0