Skit måndag

Vaknat på felsida tror jag att jag har gjort idag??Jag och son åkte med yngsta dotter till stan..Hon börja sista året nu...
Hela resan sitter hon med lurar i öronen och jag kör bilen...Få ordit med andra ord..Jag blir lite ledssen att de är så..Hej o hej då nästan liksom i teknikens upp slukna värld.Social vad är det idag kan man ju undra,och vad är det i framtiden..
Ganska otäckt igentligen,att många orkar inte ta sig till varandra för att umgås utan de är via datorn nu mera man gör den..
Men nog om det..
Jag hann hem innan sonen skulle på dagis men glömmer allt viktigt att ta med mig,dit..Blöjjor och extra kläder..Allt i dax läget slut och de var ett måste..Pott träning det är vårt stora A och O nu..Så byxor tvättas som aldrig förr nu...
Tur att fröknarna där är flexibla ,De löste sig med något som hette låna:-)....
Jag hem och försöka leta efter -jag och -lite bättre :-)haha..
Innan de var dax för mig åka jobba..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0