inte som du tror

Midsommar blir inte som man tror efter tre år av saknad.
Jag unnar de, verkligen som gör stort av midsommar,med stång o massa mat och gemenskap osv allt som tillhör midsommar .Men jag har ännu inte kommit dit..Jag jobbade på dagen.Så är de när de är vård yrken.Sjung stämma och armkroks gung med de boenderna runt köksbordet.
Glädjen fanns där.
sen vart de sill,färsk potatis mm hemma.
Midsommar lider mot sitt slut nu och skönt är väll det?Jag märker nu som vuxen de att,midsommar var aldrig riktigt stort som barn för mig.Jag har mer minnen av juldagarna..Och de är väll de man för över på sina barn? ganska intressant :-)
de här med livet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0