Svar till mail frågor-

*Den dagen Jenny begravdes.
Jag var och gick i ett nått slags vakum-dimma då.
Och idag förstår jag att man gjorde de då, för att  själv överleva ..
Jag har aldrig tagit nått antideppresetiva tabb eller sömnpiller. pga Jag tycker de är inte bra.De är en fel lösning.
Tror på och tycker samtalsterapi är bättre,När en människa krisar...Ta hjälp.
 
Tiden läker sina sår <3
 
*Idag  
Jag mår rätt så bra.De klart jag saknar henne.
Jag har en ökad förståelse att självmord händer och tycker de är inte konstigt idag att de gör det,idagens hårda
råa samhälle..
Men jag skulle aldrig välja bort mitt liv och de hoppas jag ingen gör,trotts att de kan vara tung och jobbig tid..
De är inte värt,för du vet inte hur framtiden ser ut.Bara där om man tänker efter,så säger de ganska mycket..Man kanske har haft en helvetes barndom? men framtiden vet man inget om...Man kanske är svårt sjuk men om fem år ganska pigg då?,Man vet ju ingenting...Så de är värt att kämpa..
 
  Nu lite tips,som jag fick en gång itiden
Varje kväll skriv i en anteckning om de är tungt i ditt liv eller motgång i en vecka tre bra saker som har hänt idag
De kan vara bara-att du klarade den här dagen=)"Överlevde"
-eller va gott de va med den koppen kaffe?jag drack tidigare.
-eller skönt som jag tycker,Nu
"Skönt att jag hann med att skriva ner de här idag"..
"Jag känner mej duktig som fixar o donar"
*Jag vill så mycket...=)
Så ökar du till fem posetiva händelser efter en vecka..Tänk efter ,de finns där...
Blicka bakåt då de är tunga dagar i dina anteckningar...
 
 
Kram på er <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0