Gråtit (Lördagen)

Ja i går kom de en skvätt..Igår skedde det.
Min lilla dotter trodde inte då hon kom hem,på mej,på vad jag sa ..
Men sen fick hon se själv,med egna ögon..Lång näsa på henne=---------)
Igår skedde det och jag kunde inte hålla tillbaks tårarna..Jag blev alldeles rörd..
 
Lille mannen Går på riktigt nu...Han blev så lycklig själv å,av sina 4-5 första steg utan att hålla i sig..Så fast han ramla och slog sig så var han upp direkt och fortsatte stapla sig framåt..med Händerna upp i luften..Åh hej å hå..
En ny värld öppnas för  han..=-)
Vi var till Saara sent på kvällen och jag räkna 23 sammanhängande steg innan första trillet kom..
De är så häftigt...Äntligen=D 
Han får en att dra på smilegroparna,då han visar det..Man kan inte låta bli att le...Så fantastiskt magisk, effekt han har på oss och andra...=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0