En dag i taget....


Med lite glögg står jag och mobilbloggar i vårt kök ,här hemma.Jag tänker på,många som frågar mig hur kan du va så driftig på julen med tanke på allt som har hänt...Att ha förlorat ett barn i självmord och ändå känna Julglädje..
Ja va svarar man?
Jo ...
För de första så spelar min personlighet ,en stor roll in att man ändå kämpar vidare,man har som inget annat val..Jag undrar ibland hur de skulle vart idag om inte detta hade hänt ..
Saknar henne <3
<3<3<3

De värsta i mitt liv har ju redan hänt,så jag uppskattar de pytte lilla.
<3<3<3
Jag tänder ljus hemma nästan varje kväll med mina tankar till henne då.
<3<3<3
En dag i taget..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0