Regn o bilkörning

Mitt i natten.Uäk va jobbigt det är.Taskig "Mörker "syn har jag så de blir extra jobbigt.Men jag gör det.Jag bara Kööööörrrr ändå.=)med leende på läpparna och musiken igång..Rasmus tvärsover,han är så duktig.Han vet inte ens om att han vart på en åk tur mitt i natten.Sov när jag klädde på han,fortsatte sova vidare i bilen och hemma fortsatte han att sova vidare..Härligt..
 
Älskar annars att Köra bil.De är så avkopplande på nått sätt..
Jag har hämtat min dotter sanna och hennes kompis från en stor fest,på 500personer och de hade haft jätte kul.
Vi släppte av(kompisen) henne på landet i ingenstans=)sen åkte vi vidare hem i den kringelikrokiga vägen genom skogen..
Hon,min dotter alltså var så trött,och hade ont i halsen och knäna av sjungande och all dansande sa hon..
En annan piggna ju till.
Så Här sitter jag Nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0