Nya och gamla läsare

Hej,och du är så himla välkommen till min blogg!Jätte kul att du hittat hit..
Jag är en helt vanlig vardags mamma på 40år som bor på "bondvichan" tillsammans med min goa sambo och vår son på 8 månader,sen har jag tre flickor och min sambo har en son sedan tidigare..
Vi har djur eller ibland är de odjur =) (beror på vilket humör jag är på,älskar dem oftast=) här hemma..
 
Jag jobbar som Usk,personlig assistent,och som stödperson..men är mammaledig idag..
Förrutom familjelivet och Trotts tre jobb så är mitt intresse stort att flänga runt på loppisar ,sen gillar jag bilar...
Tycker om skapa och då kan de vara baka,ändra om nått...
 
Har en livserfarenhet av de mest hemska som kan hända en förälder.Min liv förändras utan att jag fatta det själv en fredag i kalla vintern.
 
Jag började blogga för att kunna "blicka" tillbaka.Lämna spår av mej här i livet.Dela med mej och sen är de skönt att skriva av sig,då de var som värst..
 
Livet är till låns.Passa på att samla minnen <3
 
Februari 2010 börjar jag och de går framåt,Häng med mej gärna...
 
Var rädd om dej
 

Kommentarer
Postat av: Lottiz

Hittar inte vad som hände ditt barn, men hur som helst vilken mardröm att förlora ett barn. Det borde ingen få genomgå.
Stor kram
Vill passa på att tipsa om en tävling hos mig där du kan vinna ett valfritt barnplagg. Var gärna med du också http://lottizdays.blogg.se/2012/september/tavling-i-samarbete-med-alsklingsfrose.html

2012-09-27 @ 20:19:24
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0