Lär känna rasmus ,som snart är 8 månader

Namn: Rasmus,Lille man,lill skrutten,Korven,snoris,snorungen,blöjjraggarn
 
Ålder: snart 8 månader
 
Älskar: Bröst eller bröna
 
Sak jag tycker är fett överskattat: Sovmorgon.
 
Samlar på: just nu snorkråkor och dessa sladdar har en förmåga bli fast klistrade i handen på mig..förstår inte?
 
Okänd förmåga: När jag knorrar i sömnen låter jag exakt som en get.
 
Då mår jag extra gött: vid mat tiden och När jag är nybajsad. Den som aldrig har levererat en redig blöja bajs vet inte vad njutning är i livet.
 
Får inte: Titta på min mammas kökslådorar,vad de finns där..hon har  förbjudit mig att titta på allt som finns i hennes lådor men jag brukar snegla på grejerna ändå, i smyg. Och jag hjälper gärna städa där då mamma inte ser....Mjehehehe...
 
Fast för det mesta: Är min syskon himla snälla och tycker om att pussas och kramas. de är väldigt service minded och stoppar gärna in nappar i munnen på mig även när jag inte ber om det.
 
Då ler jag stort: När pappa pussar mig. Min pappa har en stor kittlig mopp i ansiktet. Skägg tror jag att det kallas.
 
I övrigt: Gillar jag livet och är nöjd för det mesta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0