Igår kväll var vi på föräldra Möte....

På den Nya skolan.Lite Nervös var jag och nu förstår jag Hur de måste vart för min dotter att komma så här efter, in i en klass som redan har fungerat..Jag hade ändå min underbara sambo med och de var jag jätte glad,men hon var ju helt solo då hon började.Tekniklinjen
Hon får ju till de,Teknisk sett kommer jag dö,sa hon första dagen av lite pirr i magen=)

I de stora rummet vi kom in i så satt de redan en massa föräldrar..Hejandet började,Å jag kände mej så vilsen,men nervositeten la sig för mej,då jag såg att min sambo kände flera av dem.-puh,skönt=)Sen kom Nästa fasa,Mötet börja och jag hade rasmus med,Han brukar anpassa sig för allt,men nu tyckte han de var ju dö tråkigt..Jag hade full stå att hålla honom lugn,så missa nog med öronen lite av informationen som rektorn gav..
gissa om jag var glad när de sa fika?och byte till klassrummen..
Där han jag hämta nya krafter.Medan vi stog i kön för kaffet,så växla jag ord med vice rektorn.De var tydligen han som hade visat skolan för sanna då första dagen hon kom.Han sa att hon var så lätt att prata med och hon var så van bland folk,oblyg tyckte han...
Blev alldeles varm i magen av orden jag hörde..

Skolan verkar vara helt okej,fick känslan av att jb skolan känns famijejär...lagom stor skola..
28elever i klassen och av dem är 3starka tjejer sa mentorn.
Sanna har blivit ambasadör på skolan,och de är ju jätte kul.
Ha en bra dag nu,från en stolt mamma=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0