Dagen i sig ,,,igår

Hade personalmöte på efter middagen med assistensbolaget.Rasmus självklart med på mötet,Han Kacklar en stund,men de slutar med att han ligger utslagen i famnen på mej..De var ett posetivt möte och de tycker jag om,.När de ger energi och inte tar.
annars ja? Direkt efter mötet så åkte lille man och jag till mor min.Vi skulle titta på en till lägenhetserbjudande som hon har fått..
Därefter tråksysslor som kasta papper,glas,tidningar mm,som stod mej upp i halsen.Uäk,Äcklit på sådanna ställen.
Men nu är de gjort.. Hem igen. Medan jag körde till mor min fixade jag skolbytet ang sanna med Gymnasiintagningen.."Sur "dam på andra sidan luren där.Åh=/Hur svårt kan de va,saker och ting?Hon har ju redan börjat på skolan,men enligt henne fanns ingen ledig plats..Och hon tyckte att de var ju konstigt...Men de löste sig iallafall efter om och men,Jag gav mej inte vika...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0