Så de kan gå,Igår ...

Alltså jag var så himla trött i går kväll,så jag trampa i säng tidigt..Rasmus somna strax efter duchen på kvällen...Så då passa jag på.
Mitt i natten runt tolvslaget så vakna han..Underbara pappa skulle ge Nappflaskan med vattnet som jag tidigare hade gjort i ordning och som stod på diskbänken i Köket.
De var bara det att den var förberedd för GodNatt vällingen,och jag hade inte knappt skruvat igen den.Bara underlättat för en gång skull för mej,Då de är jag som oftast hoppar upp ,För jag tycker inte min sambo ska behöva göra det.För han jobbar ju på dagen.
De var bara det,Han viste inget om min planer om nappflaskan.Jag hade glömt sagt det(var ju trött)...
Och Rasmus stackarn han fick sig en OVÄNTAD duch mitt inatten,då korken släppte helt..Lilla hjärtat blev skit förbannad av det,tacka sjutton för det,tänk dej själv få ett stort glas vatten i ansiktet,när man knappt fattar det..
Sen vart de sova i våran säng,för honom..Och min stackars sambo fick knappt ingen blund i natt av att rasmus kröp omkring i sömnen.Man vill ju inte att han ska trilla ur sängen oxså..Så de kan gå=)

Kommentarer
Postat av: issa - rappare & låtskrivare

allt bra? kram

Svar: Javist =)
40år och mamma o ängla mamma

2012-10-11 @ 00:06:53
URL: http://issas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0