Jag har gjort,gör de du med?

Idag har jag registrerat mej på sjukhuset,Men man kan göra det hemifrån Oxså..Enkelt,Enkelt beslut,
Fanns ingen tvekan.Jag tänker de måste underlätta göra själv beslutet,så slipper nån av mina anhöriga Göra det.Om de skulle hända mej Nått,Vilket man aldrig vet.TRafik olyckor Händer ju osv..
Så om de skulle var så illa,och om de skulle vara så att nån skulle räddas i ställe,så är nu beslutet taget och av mej,själv..Gör de du med ?
Jag tänker,är jag död så är jag,vad ska jag med kroppsdelarna då till,de är väll bättre jag ger nån annan chansen om man hinner plocka ur sånt.Eller hur?så et själv klart beslut.Jag lär ju inte ta med mej dem dit man hamnar efter..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0