Häktisk!!!

Halva veckan har snart gått.Jag har haft Fullt upp,med Möten hit o dit,fixa,o Läkarbesök..Mellan tiderna ,där så är de hundar som ska pissas,Hästar ska ha lunch,Rasmus ska ha mat o bytas,japp,man har vat så trött på kvällen så man har somnat nästan ovaggat,med huvudet på kudden=)
Sen har sladden från telefon till datorn drabbats av nån hastig plötslig lustig demens. usb kabeln känns inte igen av datorn.Suck..

Jag som har knäppt bilder ifrån de ny öppnade lejon leklanden i stan,vi besökte.Jag jörgen o rasmus...Jätte fint,men dock inget för rasmus ålder,utan de får bli senare...

Annars kan jag tipsa att man kan ge bort i present entre avgiften för kanske nån litet barn som fyller år..
Ha de så länge=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0