Fredag

Förmiddagen gick bara till att elda här hemma.Rasmus sovtider är ingen ordning alls på Nu.Känner mej som en sopa till förälder,Jag låter han bestämma och straffet blir att mamma får va vaken även på nätterna.Näe fortsätter de så här kommer jag se ut som en Uggla runt ögonen och fatta Noll..DE är inte alls bra..
Idag kom vi i väg till de Nya leklandet på Hälla en stund...Sen hade jag bestämt träff med en Köpare på Rusta parkeringen..sålde en uråldrig krus-våg o platt tång (allt i ett )som var knappt andvänt,för 40kr..den skulle jag annars kastat..
På rusta hitta jag tapet som skulle passa vårat sovrum..Så slet av en bit av den och visa karl hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0