Erikslund shopping på en Tisdag

Igår var Jag  o rasmus tillsammans med Pilla o Benno på Erikslunds shopping centrum..
De blev lite Nytt till rasmus garderob..En Bamse One pice,och smurfpyjamas,sen handla jag Hänge till hans halsband Bokstaven R som i rasmus..
Här är Benno
I ett lekhus,med speglar i...
Här är båda killarna=)
Vi gick vidare sen till Ikea..Jag handla en" tuch"spök lampa och Träpall .Själv har jag ju blivit lite kort i rocken av mej pga Kotkompritionerna,så de behövs en sån..Och lite färg åt den och projekten hemma som ligger och väntar..Nu är de bara Arbetslusten som fattas=)
Tiden gick så fort,När man har de mysigt..När vi hade ätit klart på ikea då var klockan Nästan halv fyra..
Och vi var tvungna återvända hem för att hämta syrran från byn
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0