Dagis eller Dagmamma?

Uch vilken svår sitts man ska ta ett beslut i..sitter och söker gogglar på vad som finns Här i Närheten.Tänkte försöka boka besök i allt som är intressant..
Syskonen har haft dagmamma,de första tiden.Utom en av dem...Sen har de blivit dagis..Jag tycker personligen att de är alldeles för små på dagis..Man hör de försöker äta upp varandra=) Bitmärken osv..Uch hemskt När sånt händer..Hos en dagmamma kanske de är två-tre små och några äldre.Tycker de låter som de har mer koll då...
Hem miljö är bäst,men jag vet ju att man kan inte få allt som man önskar..
Sen vill jag att han ska få vara ute så mycket som bara den och gärna djur profil...Mmmm krav....=)
Jag är beredd att åka längre,men bara de blir bra..
Har hört rykten om ett Koperativt dagis här i byn har Gott rykte..Där går även föräldrar in och täcker upp vid sjukdom,så de är alltid bemannade med samma styrka i personal och så har man inblick i verksamheten..De kan jag tänka mej..Ska titta vidare innan,vi ska dra i väg på Bebis rytmik..ha de gott nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0