Bättre sent

Sattsar idag på att ta mej tid att skriva om i går.Jag hade en rätt rörig dag i går.Saker o ting händer oväntat och man får prioritera om sin dag.
Men vi hann iallafall titta in på en annan Öppna förskola som vi aldrig hade besökt tidigare..
Den timmen vi var där,så Upplevde jag att stället hade bra o stora lekytor för barn och ganska bra planering på den.
De var inte så många besökare som var kvar.
En av personalen kom och hälsa lite snabbt och presentera sig.Jag Kan tycka att man hade fått Rätt till en snabb upplysning vart toaletter o kök (Värma barnmat)osv fanns på bygget då jag var ny där?Fast jag har ju mål i munnen att fråga om jag behöver själv oxså efter det..
Upplevde att de var svårt att komma In som ny där.
Fråga en mamma artigt o trevligt med super vänlig röst- Hur gammal hennes son var,som lekte en bit bort från oss,med en stor tramptraktor.
Fick ett kort snabbt svar-1år..Okej tänkte jag...och väntade om hon skulle säga mer...(prata)
Men Näe..
De kändes lite Trist och tråkigt för en förälder som är ny att komma dit..Då man har hört ryckten om att de ska vara de bästa..
Men jag tänker testa en gång till med ett besök där..Vi får väll se om de känns bättre då.?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0