Stolt mamma

I går var jag på Utvecklingsamtal på gymnasiumet,där min yngsta dotter går...Hade rasmus med mej på mötet.Han skötte sig suveränt.Stal inte Hennes tid..Vilket jag var lite orolig, då vi åkte dit ,att han skulle göra...
...........
Alltså !Jag är så stolt mamma över min yngsta dotter..
Trotts sorgen över att förlorat sin syster.Trotts de här med hennes biologiska pappa att de inte fungerar,Trotts att hon ibland får hamna på andra plats av uppmärksamhet från mej,Men jag erkänner det Oxså...
Trotts den smärtan hon har levt med av allt tungt som hänt henne Här i livet...
......
Ja trotts,Så har hon lyckats med skolan så Himla bra...
alltså jag är så stolt mamma,Över alla orden Handledarn sa...
.......
Bara en sån sak som hon skrev på fejjan,Att hon tyckte sin mamma skulle firas iställe,då de var farsdag,för att hon tyckte jag hade varit som både mor och far för henne,Fick mej att grina av lycka...
Snacka om överdos av känslor jag fick, då jag hörde det av lotta på stallet...-Vilken underbar dotter du har...
....
För de här har varit min största "oros" inre tankar av allt som har hänt mej och mina barn.Min familj...
Jag är ju inte mer än en mamma,som offra mitt liv åt min barn...
....
Och de känns så Himla underbart när man får belöning,så man Orkar lite till,lite mer... <3
Känns så härligt i de som är tungt
......................................................................................................................................................................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0