Onsdag...mitt i veckan....

Känns som jag har kommit av lite.=/med skrivande stunder...
.............................................
Har en bajs korv i famnen,Rasmus menar jag..
Och han har  faktiskt gjort det..=)
..............................................
Idag var de underbart skönt ute på dagen,så vi gick dubbelt upp.Jag trodde allvarligt jag skulle dö på tillbaka vägen,så långt gick vi...=)
men de va riktigt skönt..
Uppmuntra -intala mej själv på tillbaka vägen,då de kändes jätte långt kvar fortfarande,
att man får en fin stjärt ( av prommenader för att jag skulle fixa det)Kom igen nu..
Haha men de är faktiskt sant att jag tänkte det ett tag där..
................................................
.Plockade lite lingon ris brevid vägen..Ska se om jag får till en dörr krans..Den kanske hinner dö,och tappa alla bladen innan de blir jul..?för de är ju ganska milt
Jag har aldrig i hela mitt liv gjort nått sånt,men tycker de borde inte vara så svårt?
..................................................
Annars har jag varit på Möte på eftermiddagen idag.De gick jättra bra.Och senare i kväll ska jag åka till stan för att hämta Min andra dottra...
.........................................................
De var de de...
Tack för den här dagen...
..................................................
 
Åååå nu "Time" Rasmus Byta blöjja................
Ha de så bra,tills Nästa gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0