I söndags

Var de fars dag.Jag tänkte på min pappa och hoppades Här hemma,att ljuset jag tände ,att den brinner fortfarnde vid graven hans..
 
Pappa var en igentligen,Nu på äldre dagar när jag tänker efter en väldigt jämställd man.Han kunde de mesta,laga mat, reparera och städa och slänga upp gardiner..
Pappa var en pappa åt alla,Han brydde sig...
 
Idag fick bonus pappan o pappan Här hemma strumpor till farsdag i present <3 av barnen..
Blod är inte alltid tjockare än vatten...
Vi Var över och fika Hos svärföräldrarna.Jätte go tårta med Kaffe på eftermiddagen
 
Dagens tanke även åt alla Barnen som blivit svikna av sin biologiska pappa och bonuspappor...Som inte Har nån att fira,men vet om,,, -att man kommer inte till utan en pappa...
Hoppas Ni får styrka att Kasta över en tistel eller en taggig buske till nästa farsdag åt  "Ynk" ryggen som inte kan ta sitt ansvar...
.

Kommentarer
Postat av: Saara - 21 Med syndromet Klippel Trenaunay

Som Sannasa i söndags; Tycker att mamma förtjänar att bli firad idag för farsdag, hon har funnits för mig som både en mamma och pappa. ♥ Söta syster

Svar: Ja ja hörde de av lotta i stallet...va gullit <3
40år och mamma o ängla mamma

2012-11-13 @ 03:39:32
URL: http://flickansaara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0