Gav inte upp..

Jag måste bara få skriva de här=)
Min sambo ,ja han är helt underbar...Mitt körkort Har varit försvunnet,och sist då jag hade den i handen var på ett apotek över en vecka sedan..De är nog där man visar den mer än blir stoppad i trafiken?Eller Hur?
 
Men han gav aldrig upp för att hitta den..
Efter jobbet(igår) tog han mej  med bilen till apoteket jag var på sist..och där fanns den..puss puss på mitt körkort =)och min sambo som aldrig gav upp för att hitta den...
Ni må tro va jag blev=)
 
Tilllägger att jag upptäckte att den var borta i förregår kväll.
Letat Här hemma en heldag i går,i alla vrån och väskor...
 
Mindes att Lille man, i apoteket var i sitt esse då vi var där,vickade upp och ner min Handväska på apotekets Golv.Ett ögonblickligens verk.Trodde jag hade plockat upp allt efter det..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0