Filosoferar....

Efter att ha tagit en lång prommenad med Rasmus i vagnen och doris i efter kälke som sällskap en bit.(sen gav hon upp och väntade på mej tills jag kom till baks,jag tror hon tyckte de var lite läskigt att lämna området?)
...
.De flesta Nu i bekantskap kretsen är på jobbet eller sjuka barn.De är ju lite sådanna tider...
Men jag är ju glad ändå,bara att jag tog min prommenad runda som jag har fuskat ifrån i fllera dagar..
....
 
Näe,Nu får jag hosta upp mej och skärpa till.Eller Hur..!!
Jävla latmask man har blivit..Ryggen måste ha den om inte annat,men jag tycker de är ju dö tråkigt...Men de är skönt så här efter att ha gjort det..
 
Nu blir de slänga sig i soffan och ta dricka lite kaffe..
Katten doris filosoferar=) i fönstret...Japp Ni ser rätt.En KaffeLatte mugg som jag andvänder som kruka
i köket Åt en blomma...så var de med de å..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0