Farsdag 11/11

7mil hem i från..
Vinterlandskap...
Spår i snön,och jag Kör med sommar däck på Bilen..De kändes inte alls kul..
Jag var inte rädd själv att jag skulle hamna i diket,men mer rädd att nån annan skulle panga in i mej..
Utflykten
gick bra fast vi blev lite överraskade över hur mycket snö de låg..
Jag Rasmus och mormor...
Fasrs dag 11/11
Tände 5dagars Ljus för min pappa som gått bort snart 17år sedan,Till farsdag på söndag..
jag känner mej lyckligt lottad som hade en far som brydde sig om mej som barn..<3
som satte spel regler i mitt liv..
Ändå  med fri spelrum fick jag..
Idag är jag glad 
över det,som jag inte förstodd
då..
kanske jag förstodd då?
För 
Han är
 
Älskad och Saknad... <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0