Utkast: Maj 10, 2012

Sovmorgons dag för min dotter,som jag åkte med till skolan.Passade på att handla på ica maxi..Då händer de som inte får hända....=(Rasmus sparkar av skorn,lever om,,spattlar o har sig..Och jag försöker böja mej för att ta upp skon,den från marken..Fixar inte det=(Hugger till i rygg fan,så man tappar nästan luften,Reflexmässigt tar jag en ännu hårdare grepp om han,så jag inte tappar han,så jävla ont alltså..

Tur som va så kommer det en kvinna,som ser detta.lyfter upp den och ger den i handen åt mej.foglossningproblem är ett helvete,har själv haft det sa hon...
-svarar jag vet inte vad de är med min rygg,Den e helt pajj iallafall,för bananrörelser..
tvecksamt så knallar jag in,
funderande kommer de här gå?tänk om jag brakar helt..
Har iallafall pratat med hälso sjukvård upplysningen om diflonacken,att jag fick så ont i magen av den..så åter gick till ibumetinet,som jag handla på cura apotek..fick en telefon tid till doktorn..

Åter hemma så fick jag hjälp med allt in av saaras personliga assistenten...
Ringer igen och råd gör med sjuksyrran..Orkar inte hade så här...
Jag vill njuta av mammaledigheten,och rasmusbebis tid och just nu känns de som de är allt annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0