Stan

ser inte mycket ut
Åh fy va jag är trött,efter Några timmar  på stan med dottern%)Rasmus somna i vagnen..Sov Nästan hela tiden..In på Forex,Växla pengar åt henne,sen in i första affären för att titta på avslutnings kläder,sen ut och in i Nästa och Nästa och Nästa o Nästa.Jag vet inte hur många Butiker vi va i.
Sanna hitta en jätte fin klänning,alltså super gullig inne på secondhand butiken,men då passa den inte i storleken..Å va synd.så typisk!
Jag försökte Hänga med och titta men fick inte frid för det=)men se om jag skulle kunna hitta Nått åt mej..
Knäppte kort på New yorker på Baddräckterna som jag tyckte va hur gulligt som helst alltså..Älskar den,men då måste jag gå Ner i vikt,Något,,,,,för att komma I................=(Så bara drömma och glömma...
Från stan vart de Hööks..Handla medel för fästingar osv,till Bingo..Höll på trilla pinn,bara nästan 500kr..Betala och se skit glad ut fast man är sur som f-n...Va dyrt de va!!men ett måste...
Beter mej som///Känner mej som 90åring nu på kvällen...Ont i kroppen och va dyrt de är nu förtiden allt..De va annat förr=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0