Ont

Idag har lilla dottra och jag farit omkring på olika secondhand butiker....
Hon hitta en massa snyggt..Lägger ut bild sen när jag kan..
Jag hitta en barnmatstol som jag skulle vilja pimpa upp,men de blev inget köp för jag hade barnvagnen i bilen..Fick inte plats med den...
Så lång näsa för mej.=-------)..Hade vart roligt projekt att börja med..Racebana barnmatsstol...

Idag börja jag med diflonac,få hoppas de hjälper..Så man slipper ha ont/värk i ryggen..
Vi var oxså titta på en klänning via blocket..Ursöt men förliten åt min dotter..så de blev inget köp,där..Så problemet återstår Avslunings klänning,en som ingen annan har,den ska sticka ut,den ska vara lite M,monro inspererad,50tals lock liknande.VIT så klart.Den ska va söt,sexig bla bla bla.....
Så de kommer va stora bekymmer här innan den hittas...Världsliga bekymmer,ojojoj....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0