Nyköping eller Norrköping?

Först!Hur var det?Hm?Norrköping eller va de Nyköping?(Snurrar i skallen här för mej,)De börjar så jäkla bra för mej i Eskilstuna, När man ser skyltar som står så lika.=)Ringer min sambo på jobbet=)och frågar vart vad de  jag skulle Åka till..
Nyköpings bor=)Jag virrar bort mej i stan där.=0 hej,jag bor i Tåå,asg...Roligt Namn..Känn pulsen,Vart ska jag ,vart ska jag?
Trodde de va hennes flyg,ser inte att den lyfter ju
Kan de ha kommit?Näe...Jag står här och spanar..Men nu kommer Hon=DSvänger in...Snart Hemma..
Så där,Nu har jag vart och hämta dottern min i från Nyköping.Hade med mej två tjejer till i bilen.De va alldeles tyst i början.Fick Nästan en känsla av att de va osams?Men de var de inte..Jag börja ställa lite frågsamt frågor,och alla prata i mun heltplötsligt på varandra..Alla såg lite som Ugglor,När man studera dem i backspeglarna..Fy de kan inte ha sovit Någonting där?Kan man ju undra.
Sanna somna klockan 1915..De va den resan..=)
Fick höra i allafall att i Köpcentrumet de hade vart,så var hon besviken på att de va så långa köer för att prova kläder,Även jätte långa köer Till kassan När man skulle betala,Som ,längre ,, mycket längre än vi brukar ha vid mellandagsrean Här i sverige.Så inte vart de mycket Handlat hem..
I nån butik hade väskor kostat 10000kr(Herre gud,finns de folk som köper så dyra?)
Men de är ju Paris........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0