Morsdag

Tog en timme för att ta mej upp ur sängen idag..Uch känner mej deppig idag.vet inte varför?.Ryggen känns som den ska gå i tvådelar på vid uppstigning,uppresning..läskig känsla och ont gör de som F-n...
Men är uppe Nu iallafall.Funderar starkt på sova i fåtöljen i natt,sittande..
De blir Yttligare en hemma dag med rasmus.
Vakna i natt halv tre,skulle vända mej om,ändra läge..Hej å hå,de gick ju inte=(Kunde inte hålla tillbaks tårarna,så ont gjorde det..Trött va jag oxså..
Tittat igår på Loren.Hon är en värdig vinnare..Ibörjan hade jag svårt för låten/uppvisningen..Lite flummig uppträdande..Nja,men ju mer man lyssnar så är den okej.
Grattis alla mammor på våran dag idag..Hemma här så blir de en lite annorlunda morsdag för mej..Vi tänkte ta det på Onsdag,Då min lilla dotter oxså är hemma,bara en som Kommer saknas då..Min Ängel Jenny.Livet känns så konstig på sådanna här dagar..Inget är sig likt..Svårt att hitta balansen i känslorna..
Men Ha en bra morsdag alla ni=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0