Jiipi

Dagen kunde inte börja bättre?En vit blåsa eller nått jävla skit på tung spettsen,Röd irriterad är den oxå tungan fram...Ömmar när man ska prata.Så man nästan slöddrar sakta fram orden,Ja jag e inte full?så tro inte sånt,Ni som pratar med mej,fast nu skulle jag kunna  tänka mej ta en rackare,eller två,Mer skulle jag nog inte tåla?=)
ja den, blåsan eller såret  ömmar bara i stort sett när som helst,så fort man kommer åt nått med den..äta är ett skit..

Ringer och rådgör med hälso sjukvårdupplysningen om de finns nått man kan prova själv först..hon tyckte de skulle kollas upp av en läkare,för svamp är de inte,sa hon..nån kantareller växer de inte i min mun=)hehe de är ju bra.De har ju hänt en del i ditt liv,de klart kroppen visar oxså då menar de på..

virus? aftne?
nja,den ena är de genom skinliga blåsor,minns nu inte vilken av dem hon menade av dem..

Men de låter som att de verkar bli klippkort till vårdcentralen här..

Vi  kom överrens iallafall att jag ska ringa min husläkare på måndag,och se till att nån tittar på den,sjuksköterskan och jag i luren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0