Funderar på starta

Nätloppis....
Sitter med rasmus,som sover i famnen och tittar runt på olika bloggar som har loppis..Vet ju att jag har så mycket grejjer att jag skulle kunna dra ihop en loppis blogg lätt..De verkar ju fungera,när man läser..Inte för att jag tror man blir rik på det,men de skulle var kul att göra nått annat oxså,här i livet...
Funderar vidare så får vi se..
Drömmen vore ju att kunna jobba hemifrån och få slippa ha fasta arbetstider. Få vara flexibel åt sig själv..Slippa nånsin lämna lillkille på dagis eller dag mamma..finnas till hands hemma...
Inte för att jag inte vill jobba,för de vill jag...
men just nu känner jag att,familjen de är så gosigt o mysigt.vill inte missa en minut  av det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0