en dag till

Idag är jag slut.Bilkörningen igår va alldeles för mycket,men de gick ju bra,och de är ju det som räknas..
Jag sover konstigt,Inatt drömde jag konstiga drömmar.Levde om och hade mej..
Men jag har inte så problem att kliva upp När jag sover i fotöljen,å de är guld värt..Jätte konstigt men så är verkligheten..Idag ringde jag Vårdcentralen för nu är de så pass lång tid att de får titta igen.Skriva remiss för magnet kamera titt..
Men eftersom jag inte var sjukskriven så fick jag en tid om 14dagar.Sjuk regler!!..Men eftersom man står ut med en dag med ryggskiten,så tänker jag att en dag till och så blir de en dag till..Vips så går en vecka och så snart en månad..Så är de ju för mej iallafall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0