De va de ,de

Tog mej ut med Rasmus ,med nöd o näppe.Men jag gjorde det.andvände vagnen för att avlasta så mycket de gick osv,för min skit rygg...Lite hjälp fick jag av saras personligaassistent med rasmus..Hon är så snäll.
Åkte och tanka bilskrället i stan,sen till Dingtuna lämna penngar för ljusen jag beställ..Längtar tills de kommer..Doftljusen..
Imorgon kommer min lill stumpa hem ifrån frankrike..ska Hämta dem från flyplatsen i skavsta..Härligt=)
Vart de nu ligger??Spännande o lite Nervöst..Har fått vägbeskrivning men de är första gången så de är lika pirrigt att köra en rutt man inte har kört tidigare...
Hon har hört av sig,de har fortfarande jätte kul.Besökt nån begravningsplats där en miljon är begravda..Jag tror de hette Notredam=0 osv..Men huvudsaken de har kul..Hon kanske vill åka på språkresa eller en komfirmationsresa utomlands nu?Få se vad hon har att berätta när hon kommer hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0