åååååå

40år gammal, är man, och nu kastar jag in handduken..
De var de, De!
<I Måndags knallar jag på westerkvarn lite sakta och lugnt och tisdag,en stund på stan..
Onsdag blev en skit dag
torsdag ingen förrändring nu på morgonen..
Jag får inte ha ont i ryggen!
Känns som rygg "helvete" ska gå i tvådelar..vissa lägen ,att luften går ur en..
Väntar på att doktorn ska ringa idag eller i morgon.
De är super löjligt,men sant,,,-men Jag har  svårt att ta mig nånstans med 7,5kg sprattelgubbe och så  en barnvagn ska lyftas ur bilen,När ryggen spökar bara av att bära min kropp..
Näe just nu känns de inget roligt alls..Hoppas sjukgymnasten har nått att komma med,Idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0