Puh,Öh"

Ja verkligen.Idag hade jag ärenden till hallsta..Å passade då på Ta ett lass från mitt så kallade flytta i från hem..Lägenheten..Jag bara stog där mitt i allt.(nästan så jag klia mej i huvudet).Å fundera äger jag så mycket bra  skit?=)
Börja Rensa i turbo fart,för rasmus låg och sov,och han kan ju vakna mitt iallt..Kläder har jag för en arme och lite till;-)Herregud ni skulle sett?=0
Mycket har jag inte andvänt,mycke kommer jag inte att andvända...Så de blev en säck kasta,en följde med hem och en ska jag samla till loppis bordet,iframtiden...(När nu det ska bli? =)
Förresten de är JÄTTE loppis 1 april,abb arena,tänkte för er som inte vet..Så var de med det...de var den förmiddagen för mej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0