Avlöser

Japp Nu avlöser vi varndra ser de ut att bli..Lilla söta sanna,ser ut nu som att hon har tagit över bacilluskerna från mej??Något är på gång där..Hoppas bacillerna tar slut Nu..Orkar bara inte mer??

å så Har jag en lillkille som har upptäckt mej-Herrejisse jag äger en mamma=)en riktig famn kille är han..Så snart han somnat i famnen o jag lägger ner han i vagnen eller i sin korg eller testat i dubbelsängen,så slår han upp sina stora ögon..Haha lurad mamsen.=).Å han tänker/vill inte ligga själv,alls...Visar tydligt verklgen...
Å jag köper det...De är ju bara små en gång..Jag kommer inte kunna köpa en ferrari åt han men jag kan ge han min kärlek o trygghet...Är de inte så?=)
så nu blir de inte mycke gjort..Å allt får man ta i turbo fart,då man lyckats...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0