med Karate dräckt

oki,men nu e mrt undersökningen gjord.skönt..Får riktigt svar till nästa vecka..Jag försökte verkligen snacka till mej,om de kunde säga nått nu..men de sa bara de syns någonting..bla bla..två doktorer ska titta på det..
 
Va bra,jag är inte nojjig=)
 
Sen fick jag även göra sklett röntgen,och hon som gjorde de på mej undra om jag hade vart med om nån olycka?=0
först fatta jag ingenting av vad hon menade,,, men då sa hon att att jag har pajjad rygg (=0)på flera ställen..Trasigt..
Uch de lät inge bra..=/
Näe,men de ända de är hallon häcken ,och de va ju inget ansträngande..
"skumt.."
Men vilket H-te att ligga på rygg för mej..kändes som ryggen skulle gå i två delar..
men nu e de  gjort i denna karate dräckte..och mullret i tunneln..
 
 
Nu har doktorerna underlag,för vad man göra osv..
Och så slipper jag känna som att de inte tror på mej..vilket man kan känna en sting av ibland..typ att,, men jag har ju varit gravid och så har de hänt en del i mitt liv..vänta och se,de går över...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0