Är på Midsommar fest..

Jag o sanna=)Midsommarstång resning..
Ett försök,åter,Stången vickade.av första försöket=)..Andra försöket nu..
Dans kring midsommarstången...
Önskar jag kunde vara med..=(men min rygg klarar bara titta just nu...
De här var ju kul,fler kom i ringen för att dansa...Blygheten försvann tror jag...?
Midsommar fest..
små grodorna ,,e lustiga....
Dax för fem kamp...Lekar....
 
Irländs julfirande,För vissa snurra de till=)Huvudet på pinnen o ta 10 varv,ja de va inte så lätt..
En gren pluppa blöt tvål..
en annan gren,Halsduk,hatt o en peng i ögat och inte nog med det...Galjen mellan bena...Här får man inte vara gammal...
Underbart Fint väder,mycket folk,och skojjigt....
Midsommar tårtan jag gjorde..Ett måste...
Önskar er alla en fortsatt  trevlig midsommar...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0