1 juni

Vart en snabb sväng till Hallsta idag,Dotterns Moppeböckerna Hämta vi och så sprang jag in hos ullis.Betala för de fina Hjärt pinsen som de sålde för Canserföreningen,Jag hade köpt..
Åkte vidare sen till stan,,,Lilla flickan mår bättre idag.Hon är feber fri än så länge...Rastlösheten börjar krypa i henne,Tänk allt hon har missat=0..

Å de är ju skönt att de börjar vända.Friska barn ska röra på sig=)..Jag hade ingen ide på matlagning så vi tog Donken donken..Hon hade inte ork att gå in,men vi snurra runt på drive in..Satt i bilen och åt.
Jag smet in på statsmisionen och affären medans de satt så snällt kvar i bilen.Insåg att hon är inte riktigt pigg då hon väljer att sitta kvar..
Kom hem med en lavendelblomma,Nått jag, inte hade tänkt då vi åkte..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0